Inimesed ja organisatsioonid võistlevad sihtgruppide tähelepanu ja koostöö pärast. Mõni inimene, mõni firma, mõni erakond ja mõni kaubamärk pälvib alati tähelepanu, mõistmist ja heatahtlikku suhtumist. Miks?
Raamat “Juhtimine ja suhtekorraldus” pakub võtit vastusteni jõudmiseks. Õige vastus on iga juhi peas, suhtekorraldusalased teadmised aitavad selle üles leida. Pole ühte universaalset vastust, mis oleks õige iga juhi ja iga ettevõtte, iga erakonna puhul. Inimesed ja situatsioonid on erinevad, eesmärgile viiva lahenduse leidmine on iga kord unikaalne protsess. Seepärast pole selles raamatus ka “tee-seda-nii” õpetusi. On küll näiteid “kuidas-seda-on-tehtud”. Raamat jälgib ühte keskmise suurusega firmat alates sellest hetkest, kui firmas tunnetatakse vajadust teadliku suhtekorralduse järele, kuni integreeritud kommunikatsioonistrateegia koostamiseni.
Raamatu osa “Meelespealilledega tass” on pigem meelelahutuslik pilguheit firma argipäeva, sidudes suhtekorralduse praktika ja kommunikatsioonijuhtimise teooria postmodernistlikuks pastische’ks.
Raamatu ülesehitus järgib maailmas levinud kõrgkoolide suhtekorraldusprogramme.
Aune Pasti on meedia nimetanud Eesti suhtekorralduse emaks, tema visiitkaarti aastast 1987 ametinimetusega “PR manager” peetakse Eestis esimeseks valdkonnas. Alates 1997. aastast kuulub Aune firma Past & Partnerid juhatusse, olles paljude era- ja avalike ettevõtete suhtekorralduse nõustaja, valimiskampaaniate ideoloog ja hinnatud koolitaja. Aune Past on Eesti Suhtekorraldajate Liidu (EPRA) asutajapresident. 1997. aastast on Aune Past õppejõud Tartu Ülikooli sotsiaalse kommunikatsiooni õppetoolis, valdkondadeks imago ja mainekujundus, suhtekorralduse eetika ja professionaalsus ning ülevaade suhtekorraldusest.