Kategooria
          
      Raamatu kaas
              
          Lehekülgede arv
              182
          Mõõtmed
              160x240
          Avaldamise aeg
              04.03.2004
          Tõlkija
              
          Toimetaja
              
          Hind
              8,50 €
          Soodushind
              7,20 €
          Interneti, globaliseerumise ja hüperkonkurentsi mõjul on turud ja äritegevus täielikult ümber kujunemas.
Turundus pole aga turgudega sammu pidanud, kinnitavad Philip Kotler ning tema kaasautorid Dipak C. Jain ja Suvit Maesincee. Tänases maailmas on puudus klientidest, mitte toodetest ja klassikaline turundus vajab uuele reaalsusele vastamiseks uut määratlemist ja laiendamist.
	"Muutuvas turunduses" kirjeldatakse samme, mille astumine on möödapääsmatu igale organisatsioonile, kes soovib muutuda, et püsida konkurentsivõimelisena klientide valitseval ja tehnoloogia suunataval turul.
